Gun.ro folosește cookie-uri.
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.
Politica de confidentialitate & Cookies

CONSTRUIEȘTE O COMUNITATE PUTERNICĂ ȘI LOIALĂ PRIN CONTENT MARKETING

Atrage și fidelizează audiența potrivită cu un conținut valoros și autentic.

Partener de încredere pentru branduri importante din România:
LIVRĂM INFORMAȚII RELEVANTE PENTRU AUDIENȚĂ

În ecosistemul digital, conținutul SEO reprezintă un motor puternic care alimentează vizibilitatea și creșterea afacerii tale în online.

Conținutul de calitate este o rețetă sigură pentru a crea linkuri în mod natural și pentru a crește autoritatea unui site.

Pentru ca publicul tău țintă să fie cu adevărat interesat de ceea ce ai de spus, ai nevoie de un mix complex de tehnică, creativitate și adaptabilitate, menit să ofere o experiență de calitate utilizatorilor.

Strategia noastră
de content marketing

Dezvoltăm strategii adaptate nevoilor unice ale afacerii tale, pentru a maximiza performanța.

1. Research audiență: Analizăm și indentificăm publicul țintă căruia ne adresăm.

2. Research de cuvinte cheie: Identificăm cuvintele cheie relevante pentru industria în care activezi.

3. Optimizare On-Page și Off-Page: Structurăm și optimizăm conținutul pentru a îmbunătăți vizibilitatea și poziționarea în rezultatele motoarelor de căutare.

4. Dezvoltăm strategia de conținut pentru articolele de blog.

5. Implementăm tactici de linkbuilding pentru a consolida autoritatea site-ului în mediul online.

Tacticile noastre Content marketing
Întrebări frecvente

Bloggingul este o sursă ideală de trafic organic și se recomandă a se publica în mod regulat conținut referitor la nișa sau industria în care activează site-ul. Fiecare postare care apare pe blog este o pagină nouă pe care o văd motoarele de căutare, acest lucru reprezintă o șansă în plus pentru un site de a fi găsit online, fiind astfel un punct extrem de important în strategia SEO.

Deoarece pozițiile și autoritatea unui site se bazează foarte mult pe conținutul existent în site sunt necesare eforturi susținute, iar publicarea conținutului trebuie să aibă loc în mod regulat. Acesta trebuie să fie util pentru potențialii tăi clienți și să ofere valoare comunității și industriei din care faci parte.

Răspunsul este clar, nu. Google folosește AI (inteligența artificială) pentru a analiza calitatea unui site, nișa pe care este focusat, calitatea conținutului, numărul de link-uri inbound și outbound pentru a acorda acestuia o valoare de autoritate.

Un specialist SEO profesionist știe că procesul de a obține autoritate pentru un domeniu presupune creșterea unui brand în timp și acest lucru este valabil și pentru partea de link-uri externe. Profilul de link-uri se construiește în timp și constant folosind practici sigure și recomandate de Google (white hat), fiind bazat pe un calendar de link-uri obținute în mod natural. De asemenea, se selectează cu atenție site-urile pe care le targetezi pentru un link, diversitatea tipurilor de link-uri și varietatea de ancore folosite.

Prin urmare, pachetele minune cu 20-30-50 de link-uri care îți apar dintr-o dată a doua zi nu numai că nu funcționează, dar sunt și periculoase, deoarece pot periclita întreaga existență a unui domeniu în cadrul primelor poziții în Google, acesta putând fi chiar penalizat.

Realizăm o analiză exhaustivă a cuvintelor cheie relevante pentru industria și pentru obiectivele specifice ale fiecărui articol. În plus, colaborăm cu copywriteri care livrează materiale autentice, informaționale și atractive.

Prin această abordare holistică, ne asigurăm că generăm conținut care respect standardele SEO, dar și care răspunde nevoilor și căutărilor audienței tale, generând astfel trafic de calitate și creșterea vizibilității online.

Procesul nostru meticulos de identificare și selecție a surselor de link-uri se bazează pe o abordare strategică și personalizată pentru fiecare client. Iată cum garantăm că obținem legături de calitate și relevante pentru industria ta:

  • analizăm industria
  • evaluăm autoritatea surselor
  • analizăm relevanța tematică
  • avem o abordare personalizată
  • monitorizăm și optimizăm continuu.