RÂMÂI CONECTAT CU AUDIENȚA TA PRIN EMAIL MARKETING
Stimulează vânzările prin intermediul canalului cu cea mai mare rata de conversie
Email marketingul este un instrument puternic pentru conectarea cu clienții actuali și potențiali. Trimiterea de newslettere, comunicări personalizate și automatizări eficiente crește loialitatea clienților și stimulează vânzările afacerii tale.
La Gun Media nu abordăm o strategie de tip one-size-fits-all, ci ne concentrăm pe segmentarea și personalizarea emailurilor pentru a ajunge cât mai eficient la publicul țintă. Tocmai de aceea, primul pas pe care îl facem este să înțelegem interesele și comportamentul utilizatorilor, astfel încât să gândim un calendar de newslettere aplicat.
Prin adaptarea continuă la schimbările pieței, ale comportamentului consumatorului și inovațiile tehnologice, ne asigurăm că mesajele transmise sunt relevante și ating obiectivele setate.
1. Stabilim obiective
2. Analizăm audiența
3. Realizăm strategie de newslettere
4. Implementăm automatizări și segmentări avansate
Fiecare business are specificul lui, tocmai de aceea dezvoltăm strategii personalizate care te vor ajuta să îți atingi obiectivele.
5. Realizăm design și conținut atractiv
6. Analizăm datele
7. Raportăm rezultatele
8. Identificăm noi oportunități de creștere
Știai că emailurile personalizate pot duce la o creștere de până la 6x a ratei de conversie față de emailurile generice?
Automatizarea este cheia în ziua de astăzi, mai ales atunci când vine vorba de strategia de email marketing. Aceasta permite trimiterea de mesaje personalizate în momente cheie, precum: emailuri de bun venit, confirmări de achiziție, remindere pentru abandonare coș sau alertă stoc.
Mesajele personalizate nu se rezumă doar la folosirea numelui abonatului în email. Ele pot include oferte personalizate, recomandări de produse bazate pe achizițiile anterioare și chiar sugestii de conținut în funcție de preferințele fiecărui abonat. Conținutul abordat poate fi variat, de la conținut promoțional sau informațional la emailuri de loializare sau de vânzare.
Email marketingul oferă o modalitate directă și personală de a ajunge la publicul tău. O strategie bine gândită te va ajuta să construiește o relație de durată cu audiența și să transmiți mesajele cheie.
Serviciul nostru de Linkedin Ads include strategia completă de promovare și implementarea campaniilor de Email Marketing. Astfel, ne ocupăm de research și analiză a publicului țintă și nișei, gândirea și implementarea reclamelor, gestionarea campaniilor, raportarea periodică, identificarea și propunerea modalităților de dezvoltare.
Vom lucra împreună pentru a întelege mai bine businessul tău și pentru a gândi strategia potrivită. De asemenea, este posibil să avem nevoie de ajutorul tău atunci când vine vorba de implementările tehnice pentru site și de livrarea materialelor de promovare.
Frecvența de trimitere a emailurilor variază în funcție de industrie și specificul audienței tale. În general, este recomandat să trimiți emailuri cu o frecvență constantă, atât timp cât râmâi relevant pentru public.
Câțiva dintre indicii de performanță sunt: rata de deschidere, rata de click și conversie, numărul de sesiuni, precum și numărul de conversii și valoarea acestora.