TRAFIC ORGANIC CRESCUT & CONSOLIDARE IDENTITATE DE BRAND PRIN OPTIMIZAREA SEO
Obține cea mai mare rată de profitabilitate și o investiție sănătoasă în vizibilitate și trafic.
SEO este metoda prin care atragi trafic organic (neplătit) pe termen lung și prin care îți consolidezi identitatea și brandul în motoarele de căutare.
Optimizările SEO on-page pot ajuta la:
- Îmbunătățirea vizibilității pe motoarele de căutare si atragerea de trafic suplimentar.
- Generarea de vânzări directe și mărirea profitabilității.
- Creșterea ratei de conversie pentru tot traficul de pe site.
- Îmbunătățirea experienței utilizatorilor și procesul de navigare.
1. Stabilim obiective
2. Analizăm audiența
3. Efectuăm research de cuvinte cheie
4. SEO on page
de OPTIMIZARE SEO
Înțelegem că SEO este o componentă importantă din marketingul online și adaptăm strategia la obiectivele de business ale afacerii tale.
5. Tehnical SEO
6. Monitorizăm și analizăm datele
7. Raportăm rezultatele
8. Identificăm noi oportunități de creștere
SEO nu este doar despre a fi pe prima pagină a rezultatelor căutării. Este despre a fi găsit exact de către cei care caută exact ce oferi.
Optimizările SEO on-page, susținute de implementări off-page, generează îmbunătățirea vizibilității pe motoarele de căutare si atragerea de trafic suplimentar.
- Audit complet (informații tehnice, de conținut și UX)
- Identificarea potențialelor probleme
- Soluții pentru probleme indicate
- Suport pentru echipa de implementare tehnică
- Strategia de cuvinte cheie și topicuri
- Optimizarea arhitecturii site-ului
- Analiza conținutului din site și optimizarea SEO
- Îmbunătățirea structurii de linking intern
- Strategie de content
- Analiza datelor obținute
- Rapoarte rezultate
O strategie de optimizare SEO executată “ca la carte” poate dura mult timp, întrucât aceasta trebuie să fie constantă și sunt multe aspecte de care trebuie să ții cont pentru a avea succes. De obicei, pentru un site nou, rezultatele unei strategii SEO apar în circa 6-8 luni, însă pentru un site existent rezultatele din SEO pot apărea și în 2 luni ținând cont de valoarea site-ului și a brandului.
De asemenea, experiența își spune cuvântul ca în orice meserie, iar un specialist sau o agenție SEO profesionistă îți poate oferi servicii SEO ce te vor scuti de ore de studiu, cercetare și greșeli de începător.
Ce este important de reținut este faptul că SEO reprezintă un proces continuu dacă dorești să performezi pe termen mediu și lung.
Un audit SEO complet reprezintă o analiză cuprinzătoare a site-ului ce vizează identificarea eventualelor probleme care pot afecta site-ul și pozițiile lui în căutări. Aspectele analizate în audit sunt cele ce țin de optimizările interne, externe, tehnice și de uzabilitate.
– Optimizări interne (Audit OnPage): cercetarea și strategia de cuvinte cheie, strategia de link-uri interne, analiza meniului și a arhitecturii site-ului și recomandări la nivel de categorii și URL-uri, analiza și crearea de meta tag-uri manuale pentru categorii și subcategorii, analiza conținutului din site și dacă există conținut duplicat etc.
– Optimizări tehnice (Audit Tehnic): verificarea link-urilor site-ului, viteza de încărcare, fișierele de sitemap și robots.txt, probleme la nivel de crawling și indexare a paginilor, erori de accesare (404, de server etc.), securitate și alte limitări tehnice ce au legătură cu optimizarea SEO.
– Optimizări externe (Audit OffPage): analiza profilului de link-uri externe, mixul de link-uri externe și distribuția lor în site, varietatea și distribuția ancorelor, scorurile obținute în diverși metrici de autoritate și relevanță SEO și o comparație cu principalii competitori, analiza metricilor sociali și a mențiunilor fără link, analiză cont/conturi de Google My Business pentru SEO local etc.
– Optimizări de uzabilitate și User Experience: accesibilitatea și navigarea rapidă a site-ului, elemente de încredere pentru utilizatori, Core Web Vitals, elemente de design, bune practici pentru tipologii de pagini din site; oferirea de conținut relevant și credibil etc.
Respectarea standardelor motoarelor de căutare este fundamentală pentru succesul fiecărui proiect de optimizare SEO. Echipa noastră de experți monitorizează constant schimbările algoritmilor și aplică cele mai bune practici în optimizarea conținutului, a structurii site-ului și a tehnicilor SEO on-page și off-page.
Răspunsul rapid este: depinde. În România există oferte SEO cu prețuri de la 50 euro/lună până la prețuri de mii de euro lunar în funcție de domeniul de activitate și competiție, complexitatea site-ului (numărul de categorii și produse), istoricul site-ului, metodele folosite, experiența specialistului sau a agenției etc.
Pe termen scurt, SEO poate fi un canal de promovare accesibil sau foarte scump, în funcție de nivelul de optimizări necesare, de gradul de dificultate al cuvintelor cheie targetate și de nivelul competiției.
La Gun Media costurile serviciilor SEO sunt determinate de complexitatea proiectului, nivelul de concurență pe nișă și de obiectivele venite din partea clientului.