10 Sfaturi utile despre conținutul din Social Media

Care este secretul să atragi clienți și să-i ții aproape de brandul tău? Cum poți comunica cu ei și să le câștigi încrederea? Te-ai întrebat vreodată dacă există vreo legătură în câștigarea/ menținerea clienților și conținutul din Social Media? Dacă ai aceste curiozități, îți prezint 10 tips & tricks despre cum să ai o legătură apropiată cu publicul tău din online printr-un lucru extrem de simplu – CONVERSAȚIA.

  • Primul pas înainte să pleci la drum este să realizezi o strategie de content

    – Deși multe branduri au tendința să nu își structureze conținutul din Social Media după o strategie clară și să posteze doar când au vreo idee, nu este recomandat. Este foarte important să știi CE să postezi, CÂND să postezi și către CINE te adresezi. Astfel, poți realiza analize, comparații, să măsori performanța și să regândești strategia când ceva nu merge bine.

 

  • Pune întrebări (𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒂𝒏𝒕𝒆 𝒔̦𝒊 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒊𝒗𝒂𝒏𝒕𝒆)

Cum îți petreci timpul liber? Care sunt hobby-urile tale? Ce faci într-o zi obișnuită? O să constați un engagement crescut la postări pentru că oamenilor le place să răspundă la întrebări. Încearcă să îți cunoști clienții înainte de a le vinde produsele tale, apoi pe baza răspunsurilor primite oferă-le ceea ce au nevoie. Vei vedea că vei obține informații prețioase și vei ști cu cine comunici.

 

  • Propoziții scurte, clare și concise

Pe Social Media oamenii sunt bombardați zilnic de sute de mesaje și nu au timp sau chef să citească romane. Prezintă-le oferta scurt și la obiect și încearcă să pui accent doar pe ceea ce contează.

 

content writing social media

  • Limbaj familiar – Fără formulări pompoase, elevate sau pronume de politețe. Pe Internet toți suntem egali pentru că nu știm cine se află în spatele ecranului. Și oamenii preferă să li te adresezi la persoana a doua.

 

  • Focus pe TINE – În mediul digital ne adresăm unui public larg, nu unei singure persoane. Cu toate astea, ideal este să ne focusăm pe client ca individ și să îi arătăm că vrem să îi oferim un beneficiu special pentru el. Exprimările corecte conțin TU sau TINE pentru că vrem ca receptorul nostru să se simtă important.

 

  • Folosește fonturi diferite ca să subliniezi ideile care contează – Deși poate părea ceva banal, utilizarea unor fonturi diferite pentru anumite cuvinte este ideală pentru a scoate în față ideea principală și ajută cititorul în a fi mai atent. 𝑭𝒂𝒄 𝒑𝒂𝒓𝒊𝒖 𝒄𝒂̆ 𝒂𝒊 𝒄𝒊𝒕𝒊𝒕 𝒂𝒔𝒕𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒎𝒂 𝒅𝒂𝒕𝒂̆.

 

  •  Transmite personalitate – Încearcă să oferi personalitate cuvintelor tale și mesajului pe care îl transmiți. Rezultatul? Conținutul pe care îl livrezi pare uman și clientul îți poate auzi adevărata voce.

 

  • Folosește elemente vizuale în care să cuprinzi ideile precum foto sau video

Clienții tăi o să iubească asta pentru că rețin mai ușor informațiile vizuale decât cele scrise. Poate nici nu citesc textul pe care te-ai chinuit din răsputeri să îl scrii, dar imaginile le vor reține datorită memoriei vizuale. Nu încărca prea mult elementele vizuale. Ce e prea mult strică.

 

continutul din social media

 

  • Prezintă un beneficiu – Nu uita cu ocazia fiecărei postări să scoți în evidență măcar un beneficiu pe care îl câștigă utilizatorul de pe urma mesajului tău. Fă-l să simtă că nu și-a pierdut secunde din viață citind o informație inutilă, ci demonstrează-i că l-ai învățat ceva nou.

 

  • Creează postări share-uibile – Așa, împuști doi iepuri deodată: pe de-o parte publici conținut interesant pentru publicul tău, iar cei care găsesc informația utilă, o share-uiesc în comunitatea lor și tu câștigi reach organic. See? 𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕 𝒄𝒂𝒏 𝒅𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔.

 

Tips bonus: Fii tu! Chiar dacă acest concept e puțin clișeic, oamenii iubesc autenticitatea și tendința de umanizare a brandurilor. Vor rezona mai bine cu mesajele și vor crea mai mult engagement. Ba chiar, modul în care comunici este baza dezvoltării comunității tale și a retenției clienților.

Dacă îți dorești să construiești o strategie de marketing online inspirată și eficientă pentru businessul tău și ai nevoie de o echipă specializată, ne poți găsi aici: https://www.gun.ro/contact/.