Gun.ro folosește cookie-uri.
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.
Politica de confidentialitate & Cookies

Interviu cu Denis Bâtiescu – Digital Manager @Henkel România

interviu Gun Denis

Omul din spatele campaniilor de digital marketing pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri de curățenie și igienă

 

Cuprins:

După interviul cu Andrei, primul angajat Gun Media, am decis că nu puteam trece peste prezentarea colegilor actuali sau foști, fără să vorbim despre, și cu Denis Bâtiescu.

Cel mai probabil ai văzut și tu, măcar o dată în viață, o reclamă la detergenți sau produse de curățenie care ți-a atras atentia. Ei bine, unul dintre oamenii care stau în spatele acestor aduri este și Denis.

Pentru ea, Gun Media a fost primul contact cu lumea marketingului, iar faptul că acum este Digital Manager la Henkel România, ne face să ne simțim ca niște părinți mândri de copilul lor.

Tocmai de aceea, am considerat că nu trebuie să ratăm ocazia să vorbim cu ea despre parcursul de la Junior în marketing online până la Manager, dar și despre cine este Denis și ce o definește în viața de zi cu zi.

Fără să mai lungim introducerea, vă lăsăm mai jos interviul. Nouă ne-a fost tare drag să aflăm ce mai fac oamenii alături de care am lucrat, dar lângă care am și creat amintiri frumoase.

 

Vorbește-ne puțin despre tine. Cine este Denis, cum ai ajuns să stai în București, care e legătura ta cu Gun Media?

Cine este Denis? Hmmmm, greu de zis, dar o să spun cum cred (și sper) că mă percep ceilalți: O persoană plină de energie, căreia îi place să râdă și să vorbească foarte mult. În București am ajuns ca majoritatea persoanelor: am venit să studiez, am fugit de provincie, haha. Gun Media a fost primul meu loc de muncă, unde am învățat foarte multe lucruri și am întâlnit super oameni, și unde am ajuns tot pentru că îmi place să vorbesc foarte mult.

 

Ce pasiuni ai și cum îți place să îți petreci timpul liber?

Sunt pasionată de lucruri foarte diferite. Îmi plac foarte mult sneakerșii, sunt pasionată de makeup & skincare, iar timpul liber prefer să mi-l petrec relaxându-mă, citind, sau fiind foarte aproape de natură.

 

Acum să trecem și la partea profesională. Suntem curioși cu ce te ocupi astăzi și ce presupune jobul tău.

Azi sunt Digital Manger @Henkel Romania, în cadrul diviziei de detergenți și soluții pentru curățarea casei. Jobul meu presupune gestionarea tuturor activităților de marketing digital pentru brandurile noastre, printre care și: Persil, Perwoll, Bref, Pur etc.

 

De ce digital marketing?

S-a întâmplat pur și simplu! Nu a fost ceva prestabilit, îmi amintesc și acum că atunci când am aplicat la job la Gun Media nu știam în ce mă bag, iar responsabilitățile mele au crescut pe măsură ce am căpătat experiență. Pe parcurs am înțeles cât de mult îmi place și cât de multe oportunități și posibilități de dezvoltare există în acest domeniu.

 

Cum a fost experiența ta de junior în digital marketing? Ce știai despre acest domeniu, cum ai reușit să înveți, care au fost provocările?

A fost foarte, foarte intensă experiența de junior – am avut niște super oportunități de a lucra cu clienți importanți, lucru care m-a obligat să mă autodepășesc constant și să fiu mereu curioasă, și așa am reușit să învăț. Provocările au fost numeroase, pentru că dinamica era foarte mare și trebuia să fii mereu pregătit să înțelegi business-uri noi, tipologii diferite de clienți și obiceiuri de achiziție.

 

Mulți dintre noi am cochetat și cu alte domenii pânâ să descoperim marketingul. Tu cum ai câștigat primii tăi bani?

Hmmm, primii bani serioși i-am făcut chiar la Gun Media, pentru că a fost primul meu job, am intrat direct în domeniu, ca să zic așa. Înainte de asta am cochetat cu bijuteriile handmade o vară, și cred că am făcut câteva sute de lei, împreună cu prietena mea cea mai bună.

 

Dacă te uiți înapoi în vremea facultății, poți spune că ți s-au îndeplinit visurile de atunci?

Facultatea e o perioadă de căutare continuă, sau cel puțin pentru mine așa a fost. Am căutat să învăț, să încerc cât mai multe lucruri, să descopăr ce îmi place, să cunosc cât mai mulți oameni. Am terminat Publicitatea la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, iar pe băncile facultății existau 2 tipologii de studenți: cei care voiau sa fie art directors (care aveau veleități în ale graficii) și cei care voiau să fie copywriters (unde m-am regăsit eu). Cu toate astea, am ajuns să lucrez în digital, dar facultatea m-a ajutat enorm, pentru că bazele acolo au fost puse.

 

Ai lucrat cu noi timp de 3 ani. Ne poți împărtăși o amintire care ți-a rămas în minte și pe care o asociezi cu Gun Media?

Sunt foarte multe, dar printre ele este interviul meu cu Robert, și faptul ca am bătut palma la sfărșitul interviului, așa mult i-a plăcut de mine, haha! Pe lânga asta, e legendar jocul de darts, clar! Și serile de boardgames, mereu mega amuzante!

 

Ce ai învățat la Gun și cum te-a ajutat experiența dobândită aici?

La Gun am învățat mare parte din ce știu acum, bazele, lucrurile tehnice, dar și vederea de ansamblu pe care mi-am dezvoltat-o foarte mult în ultima perioadă.

 

Care sunt cele mai mari realizări obținute de-a lungul timpului prin intermediul acestui domeniu?

Cea mai mare realizare este faptul că am cunoscut foarte mulți oameni faini, pasionați și ei de marketing, iar unii dintre ei îmi sunt acum prieteni.

Denis

Spune-ne 3 campanii la care ai lucrat și ți-au plăcut cel mai mult.

Greu de zis, pentru că foarte multe au fost faine! Cel mai mult mi-a plăcut cu siguranță perioada de Black Friday, pentru că e un eveniment așteptat de toți, de la agenții, clienți, până la consumatorul final.

 

Ce tips&tricks ne poți da atunci când vine vorba de digital marketing pentru brandurile internaționale?

Nu cred neapărat în ideea de tips & tricks, pentru că e important să ai o abordare unitară, și nu există o scurtătură care să îți facă drumul mai ușor. Totuși, ca să răspund la întrebare, e foarte important să lucrezi la awareness-ul brandului prin toate canalele disponibile, iar când vine vorba de canale, evident că o să menționez TikTok (dacă domeniul de activitate a brandului poate folosi acest canal într-un mod cât mai natural).

 

Care crezi că sunt calitățile care te-au ajutat să evoluezi?

Cred că mai mult decât orice, felul meu de a fi m-a ajutat să fiu cum sunt acum, ambiția și dorința de a-mi arăta mie că pot să fac orice îmi propun.

Ce planuri de viitor ai?

Perioada asta m-a învățat că planurile pe care ți le faci pot fi schimbate într-o secundă, așa că mi-am propus să fiu mai spontană, și să călătoresc mai mult.

Credem că fiecare persoană te poate învăța ceva util în drumul spre construirea unei cariere. Așa că te rugăm să ne lași sfaturile tale pentru cei care vor să lucreze în digital marketing.

Fii curios, fii mereu la curent cu cele mai noi trenduri, fii deschis la nou și nu îți pune singur limite 😊.